Eikä!!!! Sataa lunta!!! Nyt ollaan helvetti soikoon jo maaliskuun loppupuolellaa! Murrrr, en kyllä ala. Ahistaa tällanen. Nyt pitää keksiä jotain kivaa, lähteä vaikka humputtelemaan kaupungin yöhön. Tai kutsua kavereita joku ilta saunomaan ja juomaan kaljaa. Tai ne juo varmaan viiniä tai siideriä, mutta minä otan kyllä mielummin olutta tai vaikka lonkeroa. Pika-apuna voisi tänään yrittää saada lapsilta ihmisten aikoihin tajun pois ja keksiä jotain kivaa miehen kanssa.

Antaisikohan isobroidi (kuvassa meidän no. kakkosen kanssa) minun ajaa tuota pyöräänsä ensi kesänä? Viime kesänä ei perhana antanut, vaikka tietää että ostaisin oman heti jos olisi varaa. Totta puhuen en uskaltaisi tuolla nimenomaisella pyörällä ajaa, se on minulle liian korkea kun olen tällainen hukkapätkä (156 cm), tai ei se ajaminen ongelma ole, mutta se pysähtyminen kun ei jalat yllä maahan... Pääsin broidin kyydissä pitkälle ajelulle. Sekin oli mukavaa. Meidän lapsista tuo huimapää tyttönen oli ainoa joka uskalsi mennä kyytiin, mutta se olikin sitten viimeisen päälle innoissaan. Tahtoo kesän!!! Mitä nopeammin sen parempi.

Tuonnekin olisi kiva päästä uimaan ja laiturille makoilemaan. Lapsillakin olisi mukavaa, varsinkin kun nuorinkin on oppinut uimaan. Kuva on Muroleen mökiltä. Siitä kirjoitin enemmän täällä. Tuolla on muuten maailman paras sauna (no, yksi savusauna Sammatissa oli kyllä aikoinaan vieläkin parempi). Mies oli ihana ja osti minulle kaupassa käydessään suklaata, taidanpa vääntäytyä tästä koneen äärestä keittämään teetä suklaan kaveriksi. Mukavaa lauantai-iltaa! Ja kai se kesäkin sieltä vielä tulee.