Muutaman Karhun jälkeen uskaltaudun miettimään itsetuntohaastetta, johon kärähdin päivänä eräänä Ollin blogissa.

Pitäisi siis listata viisi asiaa, joissa olen hyvä. Noni, ei tule mitään mieleen... täytyy kysyä mieheltä.

Ja näin mies vastasi (ja minä kommentoin):

1. Olen kuulemma hyvä perustelemaan kantani (... eli siis hyvä selittämään miksi minä olen oikeassa - no eihän se nyt voi vaikeaa ollakaan, minähän OLEN aina oikeassa).

2. Olen hyvä organisoimaan (... tämän kyllä myönnän - huono puoli on se, etten osaa delegoida, sillä minähän olen KORVAAMATON).

3. Olen hyvä piirtämään (tämän voisin ihan silmiin katsoen itsekin sanoa).

4. Olen hyvä kirjoittamaan (toivon niin, luulen niin, ja hyvänä päivänä melkein uskonkin).

5. Olen matemaattisesti lahjakas (öh... no... ei kyllä lukiomatikka ole enää hallussa, mutta olen nopea päässälaskija, peittoan milloin vain DI-mieheni, joka kirjoitti sentään lähes täydet pisteet pitkästä YO-matikasta)

Siinä oli.

Haastan samaan itsekidutukseen Pilvi Palapeilin, Piilomajan emännän, Annan, Vintin ja Matosen. Onnea vaan ;-)