Nyt saa piirtää ISON rastin seinään ---- ostin lankaa ja puikot.

No ei sentään. Tai siis ostin. Mutta sen rastin voi unohtaa. Olen minä neulonut ennenkin, siitä vain alkaa jo olla aikaa. Nyt näin lehdessä kivan ja helpon tuntuisen ohjeen ja ajattelin että olisi mukavaa saada vaihteeksi jotain konkreettista aikaan.


161739900_55499bc6b9_m.jpgKaupassa en muistanut oliko minulla oikean kokoisia puikkoja ja ostin ne varmuuden vuoksi. Olen varmaan ennenkin maininnut, ettei kärsivällisyyteni ole järin lujaa tekoa, joten olisin hyppinyt seinille jos minulla olisi ollut lankaa, ohjeet, intoa aloittaa, mutta ei oikean kokoisia puikkoja.

Saa nähdä kuinka tässä käy, minä kun olen vähän on/off-ihminen. Tällaisilla pikainnostuksilla tuppaa kyllä joskus olemaan ikäviä sivuvaikutuksia. Viimeksi kun sain pitkän (vuosien) tauon jälkeen neulomiskipinän, onnistuin kehittämään itselleni jännetupintulehduksen kolmessa päivässä.