Mies ei tykkää kun jätän/unohdan telkkarin itsekseen päälle olohuoneeseen kun menen tekemään jotain muuta. Minä taas en viitsi/muista laittaa sitä joka välissä pois jos kohta kuitenkin olen tulossa takaisin.

Meidän telkkarimme ei osaa haistaa digiboksista lähetyksen oikeaa kuvasuhdetta, vaan se pitää vaihtaa käsin ettei kuva olisi johonkin suuntaan litistetty tai venytetty.

ValokuviaTapahtui eilen illalla. Istuin viereisessä huoneessa lukemassa bl... tekemässä jotain hirmu tärkeää ja mies meni olohuoneeseen, jossa telkkari pauhasi yksikseen.

Mies: Hei, häiritseekö sun kuuntelua että kuvasuhde on väärä!?
Hestia: Vittuiletko sä mulle? Mulkku...
Mies: (nauraa)

Minä olen joskus oikeasti yrittänyt selittää, että telkkari ei suinkaan ole unohtunut päälle vaan KUUNTELEN sitä viereisestä huoneesta.